www.fretki.org.pl
Wrzesień 16, 2019, 08:20:04 *
Witamy, Gość. Zaloguj się, lub zarejestruj proszę.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: FORUM W TRYBIE DO ODCZYTU
adres do nowego forum
http://www.fretki.org.pl/forum_new
wiecej informacji:
http://www.polchat.pl/chat.php?_room=fretkorum
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 37 38 [39]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Meszka i MiĹ›ka mamusiami :)  (Przeczytany 35784 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Justyna K
Początkujacy

Offline Offline

Płeć: Kobieta
wiadomości: 127


Dwa aniołki-jak śpią hihihi


« Odpowiedz #570 : Lipiec 28, 2007, 03:34:34 »

Nicka ale super  Exclamation  Pieknie wyszĹ‚o a Lexiu jest sliczny i jak pieknie wyrĂłsĹ‚  Razz
Zapisane

Manta    Romeo 
nula
Początkujacy

Offline Offline

Płeć: Kobieta
wiadomości: 1797



« Odpowiedz #571 : Lipiec 29, 2007, 06:35:27 »

Napewno Molly zapamieta te wizyte dĹ‚ugo juz dawno tak nie szalaĹ‚a ...  bo niestety matka nie jest taka fajna do zabawy jak rodzeĹ„stwo .. co do diablicy tosie nie zgadzam pozostÄ…Ĺ‚ czesc dnia przespaĹ‚a jak anioĹ‚ek.. Harce te na pewno trza powtĂłrzyc. Co do kompana to nie zupaĹ‚nie tak moj chĹ‚opak tak sie nakreciĹ‚ na freciaka ze w ten weekend kupuje z wawy od forumowiczki nie pamietak dokladnie narazie napeno bedzie osobno choc bardzo czesto razem. Poprostu widze duzaroznice Molly z fretkami a molly sama. Celowo pisze z maĹ‚ej bo to jak by dwie rĂłzne fretki  choc obie cudwone i rozumieja mame w kazdej sytuacji pzdr

Ps. Najsmieszniejsze w tym wszystkim jest to ze fretka po ktĂłra jest wawie to praiwe rodzecnstwo dla molly bo ten sam ojciec..
Dokładniej to jest przyrodnie rodzeństwo
Zapisane

klusinek
Początkujacy

Offline Offline

Płeć: Kobieta
wiadomości: 43


Molly :)


WWW
« Odpowiedz #572 : Lipiec 29, 2007, 23:17:13 »

Braciszek Molly juz jest z nami. Zdjecia juz niedługo poprostu nadal jestesmy w Wawie. Narazie jest niezle poszalały dzieciaki i teraz spia. W koncu nie gryza mnie tylko siebie i słychac na przemian pisk Molly i Froda. Dzieki tej zabawie przynajmniej moze nie bedzie tęsknic.
Zapisane

klusinek
Początkujacy

Offline Offline

Płeć: Kobieta
wiadomości: 43


Molly :)


WWW
« Odpowiedz #573 : Lipiec 31, 2007, 07:11:38 »

Wiec jak ju8z wspomniaĹ‚a Braciszek a dokĹ‚adnie przyrodni braciszek jest juz w domu. I Tu spedzi troszke czasu  co prawda troche sie o niego martwimy ale to byc moze wynika z teog ze molly byĹ‚a duzo bardziej zadbana jak ja dostaĹ‚am. Narazie grubasek frodo jest jeszcze troche niezdarny ale Molly juz go nauczy. Choc uczy go tez zĹ‚ych rzeczy. Np. Molly idzie zrobic siku tam gdzie nie trzeba ten idzie za nia i w to samo miejsce.

Tu macie zdjecia bedzie wiecej napewno obiecuje  pzdr.

PS.Justyna to kiedy do weta
Zapisane

klusinek
Początkujacy

Offline Offline

Płeć: Kobieta
wiadomości: 43


Molly :)


WWW
« Odpowiedz #574 : Lipiec 31, 2007, 07:12:14 »

oczywiscie zapomniaĹ‚a wkleic link  http://nimraug.wrzuta.pl/katalog/zwEDwRd6OC/frodo_molly
Zapisane

Justyna K
Początkujacy

Offline Offline

Płeć: Kobieta
wiadomości: 127


Dwa aniołki-jak śpią hihihi


« Odpowiedz #575 : Lipiec 31, 2007, 12:22:59 »

Hahaha rozbawio mnie to sisianie tam gdzie nie trzeba,Manta po przyjezdzie od Nuli sama biega do kuwety i chyba babcia daĹ‚a jej jakies instrukcje  icon_wink a na powaznie to szybko ucza sie fretki kuwetowania a przynajmniej moje,Romeo nie byĹ‚ kuwetowy i trzeba byĹ‚o go pilnowac ale trud sie opĹ‚aciĹ‚ i jestem zadowolona z niego.Teraz biegajac z Manta sam sie kontroluje i biegnie na siku i ... do kuwetki .
Karolina troszke wysiĹ‚ku bedzie cie to kosztowaĹ‚o ale uda sie,moze kup im nowa kuwete taka duza wtedy beda razem biegaĹ‚y  Very Happy
Moje w nowej lubia razem kopac  Laughing
Słuchaj jak pracujesz bo ciezko mi sie tak umówic aha Nula bedziesz przyjeżdzała do weta zobaczyc maluchy ???? zabrałabym tą smycz dla ciebie od razu
Zapisane

Manta    Romeo 
nula
Początkujacy

Offline Offline

Płeć: Kobieta
wiadomości: 1797



« Odpowiedz #576 : Sierpień 01, 2007, 11:13:20 »

Napiszcie dokładnie , kiedy i gdzie , no i o której ?
Zapisane

SNAKE
Początkujacy

Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
wiadomości: 139



« Odpowiedz #577 : Sierpień 05, 2007, 19:36:21 »

co tu tak cicho? Evil or Very Mad
Zapisane

 
http://s4.bitefight.pl/c.php?uid=15969 transfuzja potrzebna od zaraz
harpija
Początkujacy

Offline Offline

Płeć: Kobieta
wiadomości: 19518


Jestem Wredota i dobrze mi z tym !! !! !!


WWW
« Odpowiedz #578 : Sierpień 05, 2007, 19:45:52 »

Czytać umie?
http://www.fretki.org.pl/forum_new/index.php
Zapisane


Jesteśmy najlepiej zinformatyzowanym państwem świata, mamy kopię zapasową
prezydenta i rząd sterowany radiem...
Strony: 1 ... 37 38 [39]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.046 sekund z 20 zapytaniami.